U bankoosiguranju profitiraju i banka, i korisnik, i osiguratelj

Ana Ivančić, predsjednica Uprave BNP Paribas Cardif osiguranja, prvog osiguravajućeg društva koje je ponudilo proizvod osiguranja korisnika kredita na hrvatskom tržištu, nedavno je bila jedna od predavača na konferenciji "Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda" u Zagrebu, gdje je govorila o bankoosiguranju kao sve dominantnijem prodajnom kanalu u Europi i svijetu. Za Svijet osiguranja otkrila nam je više o novim projektima i planovima svoje tvrtke, kao što su sklapanje ugovora s kartičnim kućama i velikim trgovačkim lancima 

Koliko ste zadovoljni udjelom bankoosiguranja u Hrvatskoj i gdje vidite prostor za napredak?
Teško je iz naše perspektive komentirati udio bankoosiguranja u Hrvatskoj s obzirom na to da BNP Paribas Cardif osiguranje još uvijek 90 posto premije u Hrvatskoj ostvaruje upravo putem bankoosiguranja. S tim udjelom smo zadovoljni, no naravno da svaka tvrtka, pa tako i osiguravajuća, treba težiti diverzifikaciji, a to je ono na čemu sada intenzivno radimo, kako ne bismo bili izloženi isključivo bankarskom sektoru nego i drugim industrijama.

Najavili ste nedavno sklapanje ugovora s kartičnim kućama i velikim trgovačkim lancima. Kad bi se ti projekti mogli realizirati?
Upravo smo potpisali ugovor s prvim velikim prodajnim lancem. Još ne bih komunicirala ime trgovačkog lanca, no postupak je u tijeku i s još nekoliko njih s kojima ćemo uskoro krenuti u aktivnu suradnju. S našom matičnom kućom ovo smo ljeto kreirali kartičarski proizvod, koji smo ponudili partnerima i trenutačno smo u postupku dogovora. Nadamo se da će se ti ugovori realizirati ili krajem ove ili početkom sljedeće godine.

Koliko će to proširiti vaše prodajne kanale?
Iznimno. Što se tiče kartičarskih kuća, s obzirom na to da one ne mogu dobiti izravnu licencu za prodaju osiguranja, prodaja će na kraju opet završiti u banci. No, suradnja s trgovačkim lancima zasigurno će proširiti naše prodajne kanale jer je riječ o potpuno novom i za Hrvatsku neuobičajenom kanalu prodaje osiguranja. No, kad god ste pionir u nečemu, prati vas sudbina odlaganja i duljeg postupka uvođenja jer sami stvarate i ponudu i potražnju, a to zahtijeva određeni napor.

Možete li navesti po jednu prednost koju bankoosiguranje ima za klijenta, osiguravajuće društvo i banku?
Kad je klijent posrijedi, on na jednome mjestu može dobiti više financijskih usluga, odnosno i bankovne i osigurateljne. Zbog nižih troškova distribucije, osigurateljni proizvodi koji se prodaju u banci načelno su povoljniji od onih koji se nude putem drugih kanala. Iz perspektive banke, uz obogaćivanje ponude kroz bogatije bankarske proizvode, što čini razliku u odnosu na konkurenciju, bankooosiguranje je i izvor prihoda. Kako se smanjuje kamatna marža, tako banke imaju potrebu za dodatnim prihodom, a to svakako pruža bankoosiguranje. Prednosti koje ima osiguratelj odnose se na jednostavnost poslovanja i niže administrativne troškove.

BNP Paribas prvo je osiguravajuće društvo koje je ponudilo proizvod osiguranja korisnika kredita na hrvatskom tržištu. Kolika je zainteresiranost za taj oblik osiguranja?
Mi to mjerimo kroz tzv. penetraciju, odnosno koliko je posto odobrenih kredita naših partnera u paketu s našim proizvodom. Penetracija je iznad 50 posto, što je zadovoljavajuće, pa možemo reći da nova populacija zna prepoznati potencijalne kreditne rizike.  

Коментари

Популарни постови са овог блога

SIPA češlja Krajina osiguranje

Pošte Srpske i Mikrofin potpisali ugovor o zastupanju u osiguranju imovine

Polica Uniqa osiguranja uz RBA Visa Platinum