Google i Amazon itekako će utjecati na distribuciju osiguranja
Rezultati su to predviđanja čelnika 78 europskih tvrtki u istraživanju koje je provela globalna konzultantska tvrtka Accentura. Ispitanici su komentirali digitalne prodajne trendove i očekivanja, a velika većina njih, gotovo 90 posto, očekuje da će se tijekom sljedeće tri godine intenzivirati konkurencija na tržištu prodaje osiguranja.
Pa gdje se tu uklapaju Google i Amazon? Gotovo dvije trećine, ili 64 posto, direktora vjeruje da će takva intenzivirana kompeticija u prodaji osiguranja stići upravo od neosigurateljnih igrača, poput Googlea ili diva elektroničke prodaje Amazona.
S obzirom na to da i Google i Amazon prodaju diljem svijeta putem interneta, već imaju razvijenu međunarodnu infrastrukturu, pa se ideja o partnerstvu tih tvrtki s osigurateljnom industrijom čini izvedivom.
U 2011. Google je ponudio osigurateljnu uslugu BeatThatQuote.com. Godinu dana poslije u Velikoj Britaniji je putem svoje web stranice počeo nuditi usluge za autoosiguranje i putno osiguranje.
“Naša studija otkriva da industrija ulaže velik novac kako bi se transformirala", kaže Piecarlo Gera, globalni direktor prodaje i marketinga tvrtke Accentura.
Primjerice, 78 posto ispitanih europskih osiguratelja planira povećati ulaganja u digitalizaciju svojih prodajnih i distribucijskih kanala. Očekuje se da će tijekom sljedeće tri godine potrošiti u prosjeku 36 milijuna dolara na digitalni kanal. Gera opisuje tu transformaciju ključnom za privlačenje potrošača, posebno digitalne generacije koja je već naviknula online kupovati knjige, elektroničke uređaje, glazbu i putovanja. (N. G. K.)
Pa gdje se tu uklapaju Google i Amazon? Gotovo dvije trećine, ili 64 posto, direktora vjeruje da će takva intenzivirana kompeticija u prodaji osiguranja stići upravo od neosigurateljnih igrača, poput Googlea ili diva elektroničke prodaje Amazona.
S obzirom na to da i Google i Amazon prodaju diljem svijeta putem interneta, već imaju razvijenu međunarodnu infrastrukturu, pa se ideja o partnerstvu tih tvrtki s osigurateljnom industrijom čini izvedivom.
U 2011. Google je ponudio osigurateljnu uslugu BeatThatQuote.com. Godinu dana poslije u Velikoj Britaniji je putem svoje web stranice počeo nuditi usluge za autoosiguranje i putno osiguranje.
“Naša studija otkriva da industrija ulaže velik novac kako bi se transformirala", kaže Piecarlo Gera, globalni direktor prodaje i marketinga tvrtke Accentura.
Primjerice, 78 posto ispitanih europskih osiguratelja planira povećati ulaganja u digitalizaciju svojih prodajnih i distribucijskih kanala. Očekuje se da će tijekom sljedeće tri godine potrošiti u prosjeku 36 milijuna dolara na digitalni kanal. Gera opisuje tu transformaciju ključnom za privlačenje potrošača, posebno digitalne generacije koja je već naviknula online kupovati knjige, elektroničke uređaje, glazbu i putovanja. (N. G. K.)
Коментари
Постави коментар