Motiviranjem suradnika do pobjedničkog tima

Kako je u pozivu za seminar stajalo „Ako stalno činimo isto, i rezultat je isti. Vrijeme je za promjenu i potragu za prodajnim nadahnućem”, to je tridesetak sudionika seminara doista i dobilo tijekom petosatne motivacijske edukacije podijeljene na dva modula, pri čemu se svaki sastojao od teorijskog i praktičnog dijela s vježbama. Upravo taj praktični dio sudionici su ocijenili posebno vrijednim i zanimljivim u izgradnji samopouzdanja, stvaranja novih kontakata, edukaciji. 

Prvi dio programa bavio se pitanjem kako stvoriti pobjednički tim, o čemu je govorila Dragica Korenjak. S puno entuzijazma ova iskusna menadžerica redovito vodi radionice tehnika prodaje i upravljanja prodajnom mrežom, a njezin moto: „Nikad ne odustati! Negdje postoji netko tko može pomoći. Pronađite ga“ vrlo je zvučno odjeknuo među sudionicima. Kako je Dragica Korenjak naglasila, ključan je zadnji dio te poruke – pronaći nekoga tko vam može pomoći, jer takav doista i postoji, ali malo je vjerojatno da će se pojaviti bez vašeg truda. Gospođa Korenjak okupljene je poučila kako graditi samopouzdanje, pa je tako naglasila koliko je važno nikada se ne podcjenjivati, nikada se ne prestati truditi, vjerovati u rezultate, pronaći si uzor, u mislima imati pozitivnu sliku o sebi, čestitati samome sebi. 

„Ako nemate samopouzdanja, glumite ga i osjećat ćete se dobro, hrabrite se, obratite pozornost na svoje slabosti i potruditi se prevladati ih jednu za drugom“, savjetovala je Dragica Korenjak. 
Govoreći o prodaji, preporučila je voditeljima timova da se pobjednički tim može  napraviti jedino dobrom motivacijom, no ona je nemoguća ako i sam voditelj nije motiviran. 

S obzirom na to da je motivacijski seminar bio namijenjem prodavateljima osiguranja, moglo se čuti da zastupanje u osiguranju nije samo posao, to je proces koji traje i traži uvijek nepresušnu energiju. Sva ta neprestana napetost i briga, kako za postojeće klijente tako i za buduće, iscrpljuje više nego uobičajeno i važno je naučiti nositi se s tim iz dana u dan, ponavljati, motivirati se i, naravno, nikada, ali nikada ne odustati.

O najčešćim barijerama u prodaji i kako ih odbaciti govorio je Marko Korenjak, certificirani trener za psihoterapijsku i savjetodavnu psihologiju te certificirani NLP trener, kazavši da smo najveća barijera mi sami. 
Recept za dobar posao u prodaji on nalazi u motiviranju drugoga da govori o sebi. Dobar prodavač stalno unaprjeđuje svoje prodajne vještine i vještine upravljanja samim sobom. Vrhunska prodaja počine vrhunskim poznavanjem sebe, svojih barijera, ali i dobrih strana. Ako se sami ne razvijamo, ne možemo to očekivati ni od svojih zaposlenika. 

Cilj seminara bio je pružiti dodatnu motivaciju i dati nove ideje za rast prodajnih rezultata, a sudionici seminara s kojima smo razgovarali potvrdili su da je seminar ispunio taj svoj cilj. Jer kako su predavači naglasili: „Ako ste na nekom seminaru naučili i zapamtili jednu jedinu rečenicu, bilo je vrijedno. Ona nam najčešće u budućnosti može donijeti posao i pomoći zaključiti ugovore koje inače ne bismo sklopili”.

Коментари

Популарни постови са овог блога

SIPA češlja Krajina osiguranje

Pošte Srpske i Mikrofin potpisali ugovor o zastupanju u osiguranju imovine

Polica Uniqa osiguranja uz RBA Visa Platinum