Američki osiguratelji na krilima rasta azijskog tržišta

MetLife, najveći američki osiguratelj u skupini životnih osiguranja, izvjestio je o dvostruko većem profitu na kraju drugog tromjesečja. Neto dobit se povećala na 2,26 milijardi dolara ili 2,12 dolara po dionici u usporedbi sa 1,07 milijardi dolara ili 1 dolar po dionici godinu ranije.

Čelni čovjek MetLife-a, Steven Kandarian, računa na globalnu ekspanziju dok je istovremeno u planu rezanje troškova i prodaja kapitalno intenzivnih proizvoda u SAD-u. Operativni je profit povećan u tri geografske regije, a predvodi Azija sa 61 postotnim skokom nošena japanskim rastom premije životnih osiguranja. Podsjetimo, MetLife je 2010. od AIG-a kupio American Life Insurance koji je imao oko 12.500 zaposlenika i poslovanje prošireno u 50 zemalja svijeta.

Prudential, drugi po veličini na američkom tržištu osiguranja, također je profitirao od snažnog rasta u Aziji, a dobit se u drugom tromjesečju udvostručila i porasla na 2,2 milijarde dolara. Prudential je u veljači 2011. kupio dva azijska osiguravajuća društva od posrnulog AIG-a.

Коментари

Популарни постови са овог блога

SIPA češlja Krajina osiguranje

Pošte Srpske i Mikrofin potpisali ugovor o zastupanju u osiguranju imovine

Polica Uniqa osiguranja uz RBA Visa Platinum